Americké značky šiltoviek zakúpite aj u nás
Outfit, ktorý si zvolíme, je výrazom nášho vkusu a preferencií módneho štýlu, nim vyjadrujeme svoju osobnosť, ale zároveň ho prispôsobujeme aj príležitosti, na ktorú sa obliekame. Je pravda, že dnešná móda nás dokáže prekvapiť módnymi kombináciami, ktoré by sme si pred niekoľkými desaťročiami vedeli na sebe predstaviť len ťažko, no staré, dobré pravidlá čo a kam je vhodné, platia aj dnes.
Dodržiavať akýsi dresscode aj v dnešných časoch je prirodzené, pretože aj keď si môžeme dovoliť kombinácie odevov, ktoré zdanlivo k sebe vôbec nepasujú a nie sú vhodné ani na niektoré slávnostné príležitosti, na určité pravidlá by sme nemali zanevrieť. Vhodne zvolené dámske šiltovky oblečenie je totiž aj prejavom úcty voči ostatným prítomným či samotnému hostiteľovi, a o človeku veľa napovie. Bežné outfity hlavne mladých ľudí sú častokrát uletené, konvencie neuznávajú a búrajú aj mýty o tom, čo je vhodné a čo nie. Práve mladšie ročníky majú veľmi dobrý vzťah k športovej či ležérnej móde.
Street style je trend, ktorý si bez šiltovky nevieme predstaviť, patrí k základu a nosia ju dievčatá aj chlapci, muži aj ženy. Rozličné značky výrobcov ponúkajú množstvo druhov a farieb šiltoviek, jednou z nich je 47 Brand, ktorá sa k nám dostala z Ameriky. Jej korene siahajú do roku 1947 a založili ju dvojčatá Arthur a Henry D´Angelo. Jej pôvodný názov bol Twins Enterprise, súčasný názov začali používať až v roku 2015. Z dielne tejto značky vychádzajú čiapky, šiltovky a športové oblečenie, ktoré nosia aj svetové hviezdy NHL, NBA a podobne.
Šiltovky tohto výrobcu majú typický zahnutý šilt, na prednej strane je výšivka, vzadu majú nápis a suchý zips, veľkosť je univerzálna a úprava na potrebnú veľkosť jednoduchá. Tieto šiltovky sa vyrábajú v najrozličnejších farbách, s vyšitými logami a nápismi, materiál na ich výrobu je zmes akrylu a vlny. Sú vhodné pre ženy, ktoré v nich budú pôsobiť sexy aj vtedy, keď šiltovku využijú len ako prvú pomoc pre ukrytie neupravených vlasov alebo nestihli zájsť ku kaderníčke…